Icy

Publicerad 2012-02-01 Tid 09:56:07

Kallt? Nej inte alls. Har eldad hela morgonen och fryser fortfarande. Trött som fan e jag också! Lexus vaknade när vi skulle gå och lägga oss. Vid 23 tiden och var säkerligen vaken i minst två timmar!! Unge! Och ändå vaknade han 05.45. Ja visst e det underbart? ;)

Så nu förväntar jag mig att han kommer sova extra länge.

Jag e rätt sugen på att börja jobba igen nu. Helst inte på donken men dyker inget annat upp så e de helt ok eftersom jag vet att jag kommer utbilda mig till något annat och inte sitter fast på donken. MEN dom kör dygn nu för tiden och set funkar ju inte för oss. Inte när man har barn!
En sak till som gör att jag inte vill börja jobba än e ju att jag vill vara ledig över sommaren. Men vi får se hur det blir :)

Skulle bi kunna berätta varför ni läser min blogg? Känns som att jag skriver samma sak varje dag. Typ, godmorgon, Lexus gjorde, Lexus sov, idag tränade jag, bla bla bla. Hur e det intressant?
Haha.

Ändå kan jag inte låta bli att skriva.
Jaja. För lite bilder tar jag också! Bara massa bilder på mig själv haha! Men men, de e ju min blogg.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback