I got a feelin´

Publicerad 2012-02-07 Tid 12:48:11
Alltid när dagen börjar bra brukar den sluta med att jag e förbannad eller stressad över nån skit sak :P Men just nu e allt bra! ;D
Just nu känner jag mig så motiverad och peppad inför vad som komma skall. Jag har suttit och skrivit ner allt jag ska förbereda mig på inför utbildningen så att jag inte kommer dit och känner mig helt borta. För även om detta e ett intresse för mig betyder det ju inte att jag kan ALLT. Och det ska man ju inte kunna heler för då skulle jag ju inte behöva nån utbidlning lr hur?
Blir trött på folk som ska vara så negativa " oj vilken kort utbildning, är det ett skämt" " ska DU gå den utbildningen?? Vad kan Du om sånt?? Osv.
Varför ska folk vara så nedlåtande? Jag bara undrar?

Nej, jag e trött på det och tänker ta mig fan inte lyssna på sånna människor. Det roliga e att de som säger sånt inte har kommit speciellt långt i livet och jag undrar varför. Hmpf. Inte så svårt att lista ut men jag tänker inte göra samma sak och gnälla tillbaka på dom för jag e bättre än så.

Nu har jag bestämt mig och jag ska klara detta. Det är en dröm och varför ska jag inte följa den? Finns liksom ingen anledning till att inte göra det.



igår var jag på gymmet igen. Har varit lite för mkt slappande det sista. Fick nog på bodypympen sist då jag bara ville mörda instruktören så kände att jag behövde ta en paus och bli av med min ilska först :P
Så igår gick jag påt igen och körde ordentligt. Det har varit alldeles för många slö pass på gymmet. Mycket snack och liten verkstad men så blir det innan man kommit in i det.
Sååee idag blir det rygg, axlar, biceps och triceps.  Måste börja föra en träningdagbok för detta funkar inte. Minns ju aldrig va jag kört för vikter.

Nu skulle jag ju inte blogga om träning här :P äh...jaja.






En chic mammas bekännelser

Nej nej bara frisyren :)

2012-02-07   16:37:56   Website: http://Frureinhold.se


Alexandra

Det kommer gå jätte bra :D du ska bara tro på dig själv vännen :)!

2012-02-07   19:51:58   Website: http://alexandramortensen.blogg.se/


En chic mammas bekännelser

Nej inget bud :p



Visst är det skoj att hon svarade, så jädra cool tjej !!



Det är sjukt kul med hus :) längtar tills vi har ngr eget !!

2012-02-07   22:10:30   Website: http://Frureinhold.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback