Godnatt

Publicerad 2012-02-02 Tid 23:16:32

Idag har min hjärna snurrat kan jag säga. Har umgåtts med min lillasyster (lillan, inte ems) och bara haft det jävligt roligt som vi alltid har. Hon finns alltid där när man behöver henne ❤

Hur mkt jag än gnäller på falska människor hit och dit här i bloggen så måste jag ju komma ihåg mina guldkorn!
Jag förstår att folk inte fattar. Men hade ni varit i min sits hade ni förstått varför jag ältar detta med oärliga människor.
Skitsamma.

Jag har huvudvärk och nu ska jag somna till min underbara sons underbara andetag och glömma allt negativt. Jag e så glad att flera av mina läsare e så fina också. Det bi skriver emellanåt värmer så mycket mer än vad ni tror! Tack, ni vet vilka ni e ❤

Godnatt!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback