Framtiden ♥

Publicerad 2012-02-28 Tid 16:15:27
Allt känns ju så jäkla bra just nu! Men det brukar vara så sånna här dagar :D
Blir ingen bodypump ikväll. Rätt glad för det ändå för min energi brukar ju ta slut efter typ halva passet haha. Jag kanske inte borde köra så tungt som jag gör.
Men det blir iaf gymmet en sväng eller kanske bodybalance i thn. Inte lika jobbigt som bodypump o det hade passat mig utmärkt idag!

Gick ju en sväng med lex förut utan vagn och de va ju tur att han inte ville gå så långt som jag tänkt för fyyysatan va jobbigt det var att gå hem igen. Upp för backen med en...ja vad väger han nu? Ska bli intressant o se i morgon. Tung e han iaf! Så jag har redan hunnit göra av med massa energi och stoppar i mig för lite utav det så då e de ju inte konstigt att jag inte orkar.

Nej! Ska bli duktigare på detta att äta oftare. Har kommit på mig själv vissa dagar att jag bara ätit två mål (!!!) inte ok! Inte konstigt att jag står stilla på vågen.
Men idag har jag ätit som man ska och ska snart börja medmiddan så då hinner jag knöka i mig lite till innan gymmet ;)

Ikväll ska jag sätta mig med lite grejer som jag skulle fått gjort för lääänge sen! Har hittat nått som lockar mig som fan. Jag änskar att detta året var slut nu så jag kunde ha kommit dit jag vill med alla projekt vi har på g! Meeen så enkelt e det inte ;)
Vi får se vad framtiden har att erbjuda!




Im not sinkin to that level.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback