Förkylningar

Publicerad 2012-02-04 Tid 22:33:15
Lex är frisk. Men Andreas har förkylning på g och det känns änna så för mig med. Ush...så trist! Men va gör man när vintern kommer och chockar en såhär?

Idag var vi och kollade på soffor. Det blev den som Andreas ville ha. Den var mycket bekvämare och gosigare men den jag var sugen på var ju helt klart snyggare! Men ibland måste man gå på comfort ;) Så den 3 mars knackar dom på här med våra nya soffor. Längtar tills vi blir av med denna lilla fjutt soffa ala träsmak.
I morgon kommer även snickaren hit! Wiho! Nu ska vi äntligen få planera övervåningen! Lr ja, det beror på. Vi skulle nämligen ha en annan snickare egentligen men som jag visste (eftersom vi inte bestämde datum) så har han fullt upp när vi ville ha hans hjälp så han rekomenderade några andra firmor. Nu får vi bara hoppas på att dom tar ca samma pris för allt som "våran" kille skulle gjort.
Jag tycker det e skönt att saker och ting närmar sig. Jag behöver ine bara drömma utan nu kan jag få saker gjort också. Men EN sak i taget. Måste jag komma ihåg.

Jag har en bild i huvudet och den e såå fin! ;D

Nu e jag sjukt trött. Jag som fått för mig att jag ska lyckas plugga på kvällarna men hur ska det gå när man e såhär trött??? Det är TUR att jag har en vän som ska iväg på utbildning innan mig så vi kan hjälpas åt att förbereda oss på vad som komma skall.

Nä som sagt. Trött så jag ska nog faktiskt nana nu. Min tur att få sovmorgon i morgon men Älsk ska upp o träna så så länge får jag väl inte sova ändå. Helt ok :)

Godnatt mina fina vänner! ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback