Ett lyft ❤

Publicerad 2012-02-05 Tid 21:10:02

Jag är så jäkla nöjd med min nya lampa! Kanske inte ser så märkvärdig ut men köket fick ett fint lyft med en lampa just där. Det behövdes verkligen!
Nu ska vi bara byta ut spottarna över diskbänken också haha! Nej, har inte lyckats göra det ännu och tror ni vi fick med oss några ifrån Ikea när vi var där nu? Såklart inte.
Och jag orkar då inte åka dit igen endast för ett par lampor så det får faktiskt vänta. Fyyfan vad folk det var där i går! Ville döda nån.

Jag vill byta handtagen på skåpen i köket också bara så e de nog hyffsat bra ett tag :)

Det e söndags kväll och jag sitter och trycker i mig godis trotts att jag absolut inte e sugen! Why? Ska nog sluta med det. Mår ju illa till slut haha.
Äh, ska sluta svamla! Ha de fint!

Btw, jag SKA ta bort julgardinerna!! Snart... När jag orkar ;P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback