En vanlig dag

Publicerad 2012-02-09 Tid 12:05:25
Gick och la mig redan vid 22 igår tror jag. Men ändå var jag trött som fan idag. Inte så konstigt när både jag och Lex e förkylda. Suck.

Har suttit och snokat runt på nätet, kollat serier och funderat. Så nu har jag lärt mig ett och annat. Tjejer (enligt killar) e alltid snyggare i långt hår, betongborrare kliar sig alltid i skrevet och visslar å brudar (fräscha killar? ;D) vårens-sommarens trender är starka färger (neonish) , och members hade makulerat en beställning jag gjort :( buhuuu!
Mycket viktiga saker man lär sig när man inte har nåt viktigt för sig? hmnnja.
Har sttit och glott runt på massa bloggar och sånt och alla har ju så jävla snygga ögonbryn. Lr ja, nästan alla. Ögonbryn e så jäkla viktigt för ansiktet och jag tycker de e så jäkla snyggt med ett par välvårdade ögonbryn. Ett par skeva ögonbryn förstör hela ansiktet. Jag har nog alltid varit lite ögonbrynsbesatt. Kanske inte e så konstigt att jag ofta får komplimanger för mina ögonbryn? :P


Tjocka , jämna ögonbryn ala Angelica Blick, Megan Fox, Linda Hallberg, Kenza. Så jäkla snyggt!


Äh detta suger. Jag vill träna!! Dumt att träna när man mår såhär så jag har väl inget val. Vafan hittar man på hela dagen när man inte har ork? Bl¨äääääääääää.

Tänkte tipsa om en app jag tog hem förut. För er som tränar och behöver ha koll på vad ni gör och hur mkt ni lyfter osv. Jag tog hem träningsdagbok2. Verkar ju vara skitbra! Slipper man ha me sig bok o skit till gymme ;D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback