En skvätt ångest.

Publicerad 2012-02-12 Tid 13:04:31

Åh så underbart väder!!! Och vi ska ha kalas idag :) hade velat gå en promenad men det hinns inte med vilket gör att man får lite ångest :(
Jag saknar sommaren så jag nästan dör!

Men, det är fint väder och då mår man så jäkla bra i själen så set blir faktiskt rätt bra ändå ;D

Läser runt ibland bloggarna och alla fixar och donar med sitt hår. Jag vill också!!
Jag var en sån som tyckte utväxt såg så skabbigt ut och nu går jag runt så själv :P skäms på mig!
Nu e de dags att bli lite vårigare i hövvet! Ska vara så snäll som möjligt och inte gå riktigt så ljus som jag egentligen hade velat. Kvalitén på håret går faktiskt före. :)

Jaja. Hoppas ni får en kanon dag i solen! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback