Brrrrr!!

Publicerad 2012-02-22 Tid 09:30:33

Godmorgon! Idag väntar en dag i Ullared med maddelito och mamma maddelito ;)
Jag lämnade Lexus tidigt imorse hos sin farmor så vi skulle slippa knö därinne med barnvagn. Jag är ingen stresstålig människa så de var bäst att lämna honom hemma.
Just nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och väntar på att klockan ska gå. Det är iiiskallt här! Så fort det blåser lite ute blir det så kallt inne. Vi vet ju varför. Altan dörr jävel. Man skulle nästan kunna blåsa håret om man ställer sig bredvid den ;P
Det får åtgärdas så fort det går asså.

Ingen ide att börja mecka med kaminen nu utan jag får helt enkelt sitta under filten tills de e dags att åka. Skulle vilja åka till göken också men de lat ju dröja.

Hoppas ni har en fin dag iaf! Pössåkram ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback