27februari

Publicerad 2012-02-27 Tid 09:24:55
Heej på er!
Sitter här med min kopp kaffe i tystnaden och bara njuter. har egentligen tusen saker att göra som jag skjutit å allt för länge men man måste få en lugn stund om dagen också och gärna i samband med frukosten ;)

Tänkte jag skulle ringa älsk snart o se om han snckat med snickaren. Fick ett pris igår som var sjukt mycket högre än den killen vi egentligen ville ha. Men då hade han lagt till en jävla massa grejer som han själ tyckte hade varit snyggt att göra. De va inte riktigt så vi hade planerat!
Det jag hade velat e att vi får orning på små saker som vi stör oss på som kommer höja husets värde så man kan göra boskadskarriär senare. Jag e gillar verkligen detta huset. Läget och sådär men jag hade inte haft nått emot större ytor ;) Ocgh egentligen slippa ha föör mycket att göra med det. Kan tänka mig att kanske bygga ut lite. Fixa till ett rum lr två. Men för att få vårat hus till det perfekta drömhuset (i våra ögon) krävs det lite mer än så.

Så vi får väl se vad som händer längre fram i framtiden. Har kikat lite på hus nu men det ligger inte många fina hus ute i lilla edet.
Kikade för skojs skull på de dyrare husen och det fanns kanske ett? Som inte alls var speciellt fint men kostade runt 3 mille. Kollar man i kungälv finns det hur många hus som helst runt det priset som är jättefina! Inte rättvist. :P Men, vem har tre mille? Inte jag iaf...men man vet ju aldrig hur framtiden ser ut.

Jag hade fvelat hitta ett fint hus på ström. Det finns två hus som e ok. Ena huset ska de göras en hel del med och det andra e lite väl litet.
Mja...högre i tak, braskammin och lite större ytor och kanske ett extra rum.  Men va säger dom? är det det tredje huset man bor i som blir huset man fastnar i? Ja vi får väl se.

ptja..drömma kan man ju som sagt göra ;)

Nog om det. Vad händer idag? Som sagt. Har tusen saker jag måste få gjort och vi måste även storhandla. Så vi får väö se vad det blir. Något gym blir det nog inte. Ska klara av ett pump pass i morgon då krävs det fan vila idag! :P

Hoppas ni får en fin dag trotts den gråa sörjan som ligger över oss just nu. Kanske spricker upp, det vet man ju aldrig :)

pössåkram







Camilla - Mamma till Naemi

Kan ju inte kommentera inlägget innan, du få sluta blogga från mobilen ;-) haha...skojar bara!

Fint huset var!! Snyggt med det mörka golvet. gjorde mig osäker nu vad vi ska välja. Jag som typ hade bestämt mig för ekparkett, men nu blev jag osäker. Vad tror du det mörka golvet heter?? Alltså vad det är för nått träslag??



Förresten tråkigt att snickaren gav ett så högt pris till er. Men ni får kolla runt med olika så ni kan jämföra lite. kramar

2012-02-28   08:45:04   Website: http://millamirakel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback