Underbara lilla prins ♥

Publicerad 2012-04-22 Tid 20:43:43
Har jag sagt att jag har världens finaste och bästa unge? ;)
jag stod och grejade med disken förut när Lexus fick för sig att han skulle ha ner sin haklapp ifrån kroken den hänger på. Han sträckte sig så långt han bara kunde och när han fick tag i haklappen ramlade hela hängaren ner (eller ad det heter?) min stackars prins blev chockad och ledsen han bara stod där, srtäckte sig fortfarande och höll haklappen emot väggen, vred huvudet mot mig och grät helt förtvivlat. Man såg på honom att han trodde han gjort något dumt och han försökte ställa det till rätta med att försöka hänga den på väggen ♥
Tittade på mig och ögonen sa " hjäälp då mamma!" haha ;) Han bara stod där med haklappen i luften! Man måste nog se det för att förstå :)
När jag sa till honom att det itne var någon fara. Det göör inget Lexus! Så tystnade han och gjorde ett sånt där frågvist läte samtidigt som han stod på tå emot väggen och viftade med haklappen.
Fina, fina, fiiiina unge! Jag vill bara äta upp honom så go han är! ;)

jaaja, idag är det söndag och alla vet väl vad som väntar en söndags kväll? ;)
Nyligen hemkommen ifrån ett pass på gymmet. Nu ska jag ta tag i mig själv och pressa mig lite extra. Innan har jag kört varje muskelgrupp en gång i veckan. Nu när jag äer bättre ska jag köra oftare så att jag kan få några ordentliga resultat. Det känns som att allt står stilla ju!!

Hoppas proteinet kommer tidigt i veckan,jag kan verkligen känna skillnad på kroppen när jag inte använder det.
Det var en mamma på gymmet idag med sin dotter som var i tonåren. Hon verkade störtsäker på sin grej och skulle visa sin dotter hur man tränar och hur mycket hon bör ta. Dottern sätter sig i benpressen och mamman lägger på 60 kilo! 60 kilo?!? Öhm?
Helt kalla muskler dessutom.
Hon ber dottern göra tricepspress med maskin och hon lägger på 25 kilo. Jag undrar vad människor sysslar med asså! Dottern bara vinglade med armar och ben, slog ihop vikter så det ekade i gymmet. Fattar man inte då att man lyfter för tungt? Mamman borde veta när hon är sådär "säker".
Jag kunde faktiskt inte låta bli. Jag gick fram till dom och sa åt henne hur hon skulle träna. Det var första gången hon var på ett gym och hon ska ta lika mycket benpress och nästan lika mycket tricepspress som jag? Jaa...jag vet ju inte. Hon kanske e född muskulös? ;P
Dom var tacksamma för hjälpen iaf. Men jag funderar lite på varför folk ska överdriva sådär? Känner man inte att kroppen tar stryk? Helt sjukt.
Det eoliga var ju att mamman tog i så hon blev blå när hon tränade lika mycket vikter som hon rekomenderade till sin dotter.

Jag tycker nog att alla gym som säljer gymkort ska ha en genomgång första gången man tränar. Dom ska ta reda på om man är nybörjare eller ej. För man kan ju få sig några härliga skador om man gör sådär.

Nä, nog om detta nu. Jag e trött. Som vanligt. E det detta gråa vädret som gör mig så förbannat trött tro?
Jag går och lägger mig tidigt som fan vissa kvällar för jag orkar inte ha ögonen öppna men ändå vaknar jag trött som fan dagen efter. Snaaart e sommaren här med lite energi! Ska bli otroligt skönt!!

Nu ska jag plocka fram mitt naturgodis här :) ha en fin söndagskväll alla! pössåkram!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback