Tjat, tjat , tjat.

Publicerad 2012-04-10 Tid 18:13:55

Ja jag vet att jag tjatat mycket om vänskap. Men det e så det ser ut. Och detta e min blogg, ingen e tvingad att läsa. Mina vänner vet hur viktig vänskap är för mig.

Trots att dom vet det har dom svikit. Om och om igen. Nu e jag trött. Dom är inte mina vänner längre :)
Jag e glad att jag slipper ha sånna människor runt mitt/ mina barn. Ja nu har jag fått nog.
Jag är ingen förlåtande människa längre.
Det va som L sa. Jag skulle gjort som henne. Vänt ryggen till alla när vi lämnade "små skolan". Där tycks många ha stannat. Men jag har lärt mig mycket :)

Idag e jag så äckligt glad. Ni äcklar mig och jag vill aldrig mer ha med någon av er att göra.
För detta bevisar en hel del.

Men tro inte att jag e bitter! Jag e bara mest skrämd. Det är skrämmande hur folk kan bete sig. Människor man egentligen borde kunna lita på hugger en i ryggen. Är inte det skrämmande?
Men jag e GLAD att jag såg vart ni stod.

Äsch!! ;)


Idag har ju som sagt sofia och kevin varit här. Så stor han blivit lille kev :) och sofia e alltid lika go ;) blev kaffe och massa tjöt.
I morgon har jag dejt med en himla fin människa och hennes dotter! Hon ska dessutom snart bli min granne :D

Varför se det tråkiga i livet när man har så jäkla mycket bra omkring sig? ;)
Igår gaddade jag mig ju också! Bild kommer i morgon ;)








Alexandra

Ska bli så mysigt :)!

Åh jag vill se nu nu :) är också ruskigt sugen på en ny tatuering :)

2012-04-10   19:50:27   Website: http://alexandramortensen.blogg.se/


Camilla - Mamma till Naemi

Vill också se tatueringen!!!! =)

2012-04-10   20:16:03   Website: http://millamirakel.blogg.se/


Anonym

En del av dina vänner har visat sina rätta jag.Du har ju riktiga vänner också,som har stått vid din sida i med och motgång.

2012-04-10   20:35:52


Sofia

Jaaaaa. Visa nuuuu;)

2012-04-10   22:48:24   Website: http://junisofia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback