Testing, testing.

Publicerad 2012-04-24 Tid 12:54:18

Oooh gosh! Idag testar Lexus mig kan man säga!! Nu har jag lagt honom igen och hoppas på att han vill sova en stund och vakna upp som den lyckliga unge an brukar vara!

Dagens planer gick i stöpet så då får vi sysselsätta oss på annat vis. Typ sova ;P haha! Nej men av någon anledning vaknat Lexus 05.30 nu för tiden! Phuu!
Man hinner fatta att han e vaken och sen blir han seg som ett bi för stt man inte flög upp ur sängen och plockade upp honom ;) trots period? Hmjaaa verkar så!

Jag känner mig lite gnällig! Och jag stör mig. :P jag stör mig på mammor som tävlar med andra hela tiden. Mammor som ska klanka ner på andra mammor för att dom inte har samma levnads sätt eller what ever. Har jag inte skrivit om detta förut?
Kläder, mat, uppfostran!
Ännu värre är folk som är gravida för första gången och helt plötsligt ska gnälla på mammor. Som om dom redan är mammor till tusen ungar och vet ALLT! Jäkligt dumt.

"när JAG blir mamma tänker jag INTE vara sån o sån o sån!" bla bla bla. Och folk som säger att "mitt liv kommer INTE att kretsa kring mina barn när jag får några". Ptja... Hur blev det nu då?
Ibland klantar man sig men då ber man om ursäkt! Ingen är perfekt men man får passa sig när det kommer till sånt här.
Man ser sånt varje dag och jag tycker det e så jäkla ledsamt.
Think one more time.

Jag menar inte att vara negativ och jävlig nu ;) men precis som alla andra måste man få skriva av sig ibland!

Nu måste jag fixa mig lite lunch! Det är otroligt vad matlusten förändras bär man kommit in i detta träningsflow. När jag träffade Andreas avtog allt detta med träning. Eller strax innan kan jag väl säga och jag vet ju varför. Kg hade en liten livskris och kände att jag fick börja om ifrån början för att hitta mig själv lite.
Ibland hamnar man på sido spår men nu e jag på rätt väg igen.

Ikväll blir det cxworks i thn. Löööve it.
Ha en fin fin tisdag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback