Sunshine

Publicerad 2012-04-04 Tid 16:58:58

Vilken skön dag! Solen bara steker här hemma och jag ska snart laga lite käk ;)
Andreas har fått ännu ett slipjobb så han kommer jobba över idag igen. Så kul! Sist han jobbade över märkte jag inte ens av att han var hemma och sov. Jag sov när han kom hem och sov när han åkte på morgonen. Kul?

Jaja man ska inte klaga :) han är lite av en workaholic och har alltid varit.
Vi kom hem för en stund sedan. Har varit och fikat med min fina vän och bara haft de trevligt. ❤❤

Nu ska jag som sagt bara ta vara på dagen med lillfis som vaknar vilken sekund som helst. Men suuucckk va jag vill träna!! Men jag får helt enkelt ta en vilodag till. Har träningsvärk i magen så jaaa... Får väl låta all energi gå till att återhämta den :P haha!

Ska skriva ett inlägg senare i träninsbloggen om punktförbränning. Finns dom som så gärna säger emot mig ang det och inte vill inse att jag faktiskt kan min sak. Nåja, det tar vi senare :)

Ha en fin kväll! Pössåkram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback