Söndag

Publicerad 2012-04-29 Tid 10:37:45

Godmorgon! :)
Idag är en bra dag! Denna helgen kommer vara en helg att minnas för resten av våra liv. Helt galet.
För några dagar sedan kom ju ett tillskott till våran familj. Samma dag som pappa fyllde år blev han morfar för andra gången :)
Inte nog med det så ska vi idag tömma hel övervåningen eftersom vi snart sätter igång med bygget! Så kuul!

Sen har det hänt massa annat kul men alt behöver inte alla alltid veta.

Jag och älskling har suttit och glott på olika bilar hela helgen. Sååå sugna på ny bil så vi kan göra oss av med skruttibangbang!
Vi har ju pratar om Volvo v50. Lite sportigare än V70 och en hyfsad familjebil men jag troooor att vi både e lite små kära i både hyundai ix35 och Kia sportage.
Ååååh vill ha nyyy biiiil!!!!!
Vi får väl se.


Igår hade vi myskväll här hemma men jag orkade som vanligt inte hålla ögonen öppna. Jag har blivit gammal haha!
Så jag fick sovmorgon idag och snart kör vi igång dagen.
Hoppas alla har en kanon helg!



Alexandra

Vackra du :)

2012-04-29   15:18:10   Website: http://alexandramortensen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback