Så trött!!

Publicerad 2012-04-05 Tid 21:41:48
Jag e såå trött efter denna dagen!  Haft en så fin dag med Lotta och hennes familj! Träffade även Minna och Sami (Lottas mamma och pappa) och det var riktigt länge sedan jag träffade dom. Dom e så mysiga :) Känner mig som 14 varje gång vi ses :P
Jag vet inte vad det är men jag känner mig bara så jäkla glad hela tiden! Känns som en stor sten lyfts ifrån mina axlar och de e så jävla gött!
Jag har länge gått och funderat va det har kunnat bero på och nu vet jag :) Tack!

Jag tror jag försökt skriva ett inlägg i en kvart nu. Mina ögon vill verkligen inte hålla sig öppna. Jag ska sova så jag vaknar pigg i morgon :)

Godnatt alla!


I can assure you that you´ll never see my face again.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback