Regnet öser ner.

Publicerad 2012-04-20 Tid 12:52:25

Men fåglarna kvittrar ändå :)
Det var riktigt segt att gå upp halv sex i morse. Men lilla prins har börjat vela lite med sina sömn rutiner. Det är inte lätt asså! Han har alltid varit en sömntuta så när han gör såhär förstår man inte riktigt vad han vill eller behöver :P

Han vaknade elva efter att ha somnat om vid åtta. Han var glad i ja... Ca 40 minuter? Sen har han gnällt om ALLT! Vad vill du lille vän??
Jag har nu lagt honom i sin säng igen och där e han iaf nöjd. Han har inte somnat än och det e ju inte så konstigt eftersom han ganska nyligen vaknade efter en lång tupplur men han gnäller ju inte så kanske var det dit han ville ändå?

Vi lekte, busade, läste böcker, åt lunch och majskrokar men ingenting duger förutom att stå på köksbänken och kolla in bilarna. Men där ska vi ju inte lära oss att vi får stå ;)

Ja alla barn har sina perioder där saker och ting ändras och det blir svårt att hänga med i svängarna. Jag e riktigt tacksam att han sov så länge dock!
Då fick jag också vila ut mig lite. Jag trodde jag var på väg att bli sjuk eftersom jag varit så trött men inte då. Har bara haft ett par riktigt slappa dagar antar jag :)

Jag hade tänkt gå till lekplatsen med lex efter lunch men vädret misstycker. Meeen what to do ;) nu har nog prinsen somnat iaf.

Idag är det fredag och det blir tacos! Gott!! Har längtat efter tacos hela veckan haha! Och det blir förmodligen inget gym idag. Jag hade vilodag igår så egentligen borde jag gå dit men tror inte det hinns med. Fredags mys med familjen och sånt går före, det e ju en dag i morgon också ;)

Nu tänkte jag sätta mig och beställa hem lite mer protein. Det är helt slut.
Ska nog ta hem lite återhämtnings grejer också. Proteinet har ju funkat bra att ta efter träning men jag vill ha nått med lite mer kolhydrater i. Det är ju inte så mycket utav det i one whey. Har man rätt återhämtning vågar jag maxa riktigt ordentligt utan att var rädd att jag inte får i mig rätt mängd efter träning ;) jag har varit ganska duktig på det ändå men man slipper krångel.
Äh, nu babblar jag bara på.

Ha en fin fredag :)





En chic mammas bekännelser

mm det är skit snyggt :) bra planerat då hon skall gå modevisning imorgon :)

2012-04-20   19:06:30   Website: http://frureinhold.se


En chic mammas bekännelser

du vet nog inte vem det är för hon är inte härifrån :)

2012-04-22   13:32:53   Website: http://frureinhold.se


En chic mammas bekännelser

okej, tråkigt :/

2012-04-22   14:30:29   Website: http://frureinhold.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback