Onsdag morgon

Publicerad 2012-04-25 Tid 08:36:58

Godmorgon :)
Sitter och myser under filten e min soffa medans Lexus somnar om. Ska strax fixa lite gröt. Gröt+banan+kanel=gott!!
Tänkte att det hade varit jäkligt gött med hembakt bröd också men det har jag ju inget :( till helgen ska jag baka bröd! Så de så :)

Sitter och bläddrar igenom massa bloggar och typ varannan blogg skriver om träning. Det är ett galet träningsflow just nu hos alla och man kan ju hoppas det håller i sig. Men det är ju den årstiden nu också. Det brukar vara knökfullt på gymmen strax innan sommaren. I wonder why? ;)

Själv hoppas jag på att mitt protein ska komma idag. Vilket det borde göra!
Dock vet jag inte om det blir nått gym ikväll. Jag borde men vi måste storhandla! De e så jäkla tomt här snart så det ekar ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback