Oj då!

Publicerad 2012-04-15 Tid 22:24:14
Så dåligt uppande det varit här! :P
Jag har helt enkelt bara tappat bort bloggen lite. Allt e som vanligt, inga konsigheter alls! Bara lite trött på bloggerier ;)

Nu är det söndags kväll och jag sitter som vanligt klistrad framför BB. HOPPAS Joe åker. Jag e trött på honom nu. Amandus har jag lite hat kärlek till. Så han får vara kvar tycker jag!
Helgen har bestått mycket utav familjemys. Har hängt med mina systrar idag och igår spenderade vi några timmar hos Lexus farmos och farfar och alla Andreas bröder. Det är inte ofta alla e samlade så de e mysigt när det händer! Dom e så fina allihopa!
Men Lexus var trött och vi fick honom att somna efter ett jääääkla massa gallskrik. Inte likt Lexus alls! Jag trodde han hade ont i magen lr något. Han somnade i dubbelsängen s efter en stund när jag tänkte han stensov skulle jag flytta på honom men det räckte med att jag lyfte på täcket så vakna han och skrek och kunde verkligen inte sluta!
Min stackars prins, vi fick åka hem istället så han kanske skulle lugna ner sig. Väl i bilen var det lite kinkigt tills jag bäddat in honom i filten och tills vi kom hem. Andreas gav lexus till mig och han bara slappnade av, gosade in sin kind emot min, min älskade bebis! ♥
När han fick se sin säng och jag skulle lägga honom ner sträckte han sig efter sin kudde. Och stenslockna efter två sekunder. Kunde han saknat sin egna säng så mycket?
Inte alls likt Lexus men jag hoppas verkligen det ska gå att lägga honom hos far och morföräldrar utan problem och att det bara var något tillfälligt?

Japp. Men så är det ibland! :)

Jag har nog en ordentlig blogg torka. Sry men så e det!
hoppas alla haft en kanon helg!

pöss&kram







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback