Motivation 0

Publicerad 2012-04-26 Tid 20:10:47

Ne det är inte ok hur lat jag varit det senaste. Jag skulle tränat idag men eftersom Andreas skulle jobba över tänkte jag hoppa det. Men sen kom han hem och jag stannar ändå hemma?
Dåligt! Mycket dåligt.

Tröttheten förstör för mig men jag antar att det bara e att trotsa den. I morgon börjar jag om på nytt! Jag ska lägga mig i tid och äta grymt bra så jag har bra energi.
Nästa vecka börjar vi med det nya. Nu när Andreas också tränar kan vi börja äta på ett bättre sätt. Nyttigare. Vi äter waaaay too much fat i denna familjen. Inte för att jag vill gå ner i vikt. Absolut inte men för mycket fett e ju inte bra. Och om man vill ha framträdande muskler får man tänka sig för ;)

Nu har jag som sagt haft en vilo paus så nu ska jag köra igen. Hårdare än innan! De e så skönt att komma iväg till gymmet och köra ett ordentligt pass och känna att det gick så jäkla bra!

En inspirations källa är ju Anna Maria Lacatus. Hon är sjukt fit! Och jaaa... Det är väl på gränsen till för mycket egentlgen. Enligt mig då! Men vissa bilder på henne e grymma!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback