Måndag

Publicerad 2012-04-02 Tid 12:26:39

Började skriva ett inlägg hör tidigare men hann inte riktigt avsluta. Så nu gör jag ett nytt försök under tiden som lilleman ska få sova. Han verkade inte speciellt trött men vi ska iväg senare så då hinner han ju inte sova. Han e ingen vagnsovare heller. Jobbigt ibland kan jag lova!

just nu sitter jag här i vääärldens röra. Så blir det med en busunge som Lexus. Toa papper överallt. Kastruller på toa? Tandborsten i skurhinken och min bh under bordet. Jag vet inte hur han lyckas om jag ska vara ärlig! Haha ;)

Men jag ska försöka hitta lugnet ändå! Fick precis ett mail ifrån skolan där set stod att mina böcker va på väg! Gött! Det gick ju inte att beställa dom på sidan så då va dom snälla och skickade dom till mig :) äntligen kan jag plugga på riktigt med rätt material!!
Många har undrat hur man kan vara utbildad "bara" efter 25 dagar. Men de e 25 dagar i skolan, sen e det en jäkla massa slit utöver det! Det är pt-school och the academy som e dom absolut bästa skolorna. E ni nyfikna så kan nu ju alltid kolla upp pt-school.com.


Jag kan knappt vänta! Vill börja nuu! Men jag har även två utbildningar till jag vill gå för att vara nöjd! Då e det en coaching utbildning på fyra dagar och sen kostrådgivarutbildning. Den kostar ungefär lika mycket som PT utbildningen så det får kanske vänta. Men den som väntar på något gott ;)

Nä, nu ska jag slänga i mig lite lunch! Ha en fin dag i solen!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback