Måndag

Publicerad 2012-04-30 Tid 12:33:37

Medans alla njuter av ledigheten jobbar min gubbe. Han ställer då alltid upp.
Såå vad gör jag? :)
Min dag startade trögt. Trött som fan så när Lexus somnade om gjorde jag också det. Fick inte frukost förän han åt lunch :P
Huvudvärk har jag också. Synd om mig eller hur? ;)

Sitter här och tittar på bilderna ifrån kreta. E så sugen på en utlands resa så det e inte klokt. Man blir ju ännu mer sugen när man vet att alla utom min systers nya lilla familj ska åka i sommar. Så ja... Vi ska kika runt och boka en resa snarast!!

Sen blir jag lite irriterad när jag ser bilderna. Haha :P
Hyffsat vältränad och låååångt hår. Jag vill ha det tillbaka!!!!
Jag vet inte vad det var, om det var hur det var klippt, hårvård eller kvalitén men håret föll sig så mycket bättre då. Jag stylade aldrig håret direkt. Det enda jag gjorde var att föna det och möjligtvis sprayade jag på det för att det skulle hålla bättre. Så kan jag inte göra nu, det blir inte alls lika bra. :P

Jaja nog om det! Nu ska jag ha kaffe!

Pössåkram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback