Love at the gym?

Publicerad 2012-04-17 Tid 08:35:58
Godmorgon!
Vet inte varför jag öppnade denna efterblivna datorn!! E man inte förbannad innan så blir man det när man satt igång den. Trögare finns inte! :P

Anyway, jag har ju tidigare sagt att jag onte orkar me större gym för det känns precis som en köttmarknad. Jag går dit för att träna, INTE för att spana ragg!!
Sportlife i thn e ett sånt ställe där folk spanar. Eller, alla gym med mycket folk egentligen. Man kan välja att ignorera det men jag tycker det e så sjukt störande.
Jag vill inte mena att varenda jävla kille glor på mig när jag tränar. Inte alls. Men det e alltid nån som ska titta så där lurigt på en när man e helt inne i sin träning. Kan man koncentrera sig då? inte jag iaf.
Jag skrev nog i min gamla blogg om en gång jag tränade i thn? Jag kände mig sjukt iaktagen så jag åkte hem. När jag kom hem fick min mamma ett sms där han frågade om jag var på gymmet nyss.
Det visade sig att någon kille som trnat där spanat in mig OCH kollade upp mitt reg nummer på bilen sen letade upp mitt nummer. Bilen stod på mamma så smset kom till henne. Hur sjukt??
Han var äckligt påflugen också. usch!

Jag vet inte om andra bara inte märker det, eller om dom förnekar det. Men jag hörde iaf på the voice nyss att dom flesta träffar sitt livs kärlek på jobbet eller gymmet. Där ser ni!! ;P
Folk spanar och raggar på gymmen. Så e det bara.
jag ska bygga mig ett eget gym. Så man slipper sånt! haha ;D

nä...men jag har funderat på om jag ska börja ta mig til thn o träna. Så sjukt trött på utbudet här. Maskinerna suger. Man får äl bara lära sig att stänga av. Där har dom ju TRX också så jag får nog offra mig lite.

nä nog om detta nu! Nu ska jag ta tag i tvätten. Varför tar det aldrig slut?? Vi är två och en halv person i detta huset. Fattar itne hur vi kan göra av med så mycket kläder! ;)


pössåkram!









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback