Laddar om.

Publicerad 2012-04-24 Tid 21:45:17
Tog en vilo dag idag igen. Blev en härlig kvällspromenad med min lilla familj. underbart väder!
Fy satan va trött man kan vara asså! Och det konstiga är, hur trött jag än är kan jag inte sova. Det går verkligen inte. Inte dagtid iaf. Googlade mina "besvär" och det fanns väl typ två saker som detta kunde bero på. Ordentlig inre stress, "på-väg-in-iväggen- stress" eller b12 brist. Och b12 va de ju inte sist iaf. Men då undrar jag, hur blir man utbränd på att bara vara hemma och vara mamma?
Det är mitt huvud som stressar mig.  Hur taggar man ner??

Det är svårt det där med stress. När man ska iväg och fika med någon som undrar om man kan komma dit så vill man självklart det. Men då kan jag känna mig stressad inför kvällens planer och hur ska jag hinna äta tusen gånger om dagen. Ja ni hör ju. Jag funkar bäst om jag ENDAST fokuserar på mig själv ett tag. Men hur lätt är det är man vill annat?
jaja..gnäll, gnäll, gnäll ;P
Jag bör väl sluta med kaffet också. Någon som har tips på något mer hälsosamt alternativ? :)

Jag tänkte strax hoppa i säng. Så att jag kan vakna upp ur min koma.

Kom o tänka på en sak när jag såg bilden. Jag har köpt ny maskara. Fattar inte varför jag ska testa massa nytt hela tiden för det blir bara fail! Så ett tips! Köp INTE den nya telescopic false lash. Den suger rent ut sagt.

Godnatt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback