Jealousy

Publicerad 2012-04-27 Tid 09:15:39

Godmorgon!
Jag sitter här med min kaffekopp och glor runt i bloggar som vanligt. Och en hel del träningsbloggar.
Jag e sååå avundsjuk på alla vältränade och duktiga människor!
När jag blir tvungen att stressa väljer jag ofta bort saker jag inte "måste" göra och ibland blir det träningen. Jag vill också ha tid att vara på gymmet varje dag! Men fortfarande ha ett städat hus och och laga ordentlig mat i lagom tid tills gubben kommer hem. Jag får nog lägga om middagstiderna här för att allt ska funka :P

Och ja, vissa tycker kanske att jag är vältränad. Ptjaa man tackar! Men jag är inte nöjd.
När jag bodde i Norge tränade jag varje dag och åt ordentligt. Jag vägde 63 kilo. Kanske inte låter så mycket men jag har aldrig någonsin vägt så mycket som då!
Det är 8 kilo mer än vad jag väger nu. Jag tänkte försöka gå upp till 60 i ren muskelmassa :p
Ok lite fett måste jag ju ha. Annats försvinner de kvinnliga formerna och det vill man ju inte ;)

Vissa tycker att magrutor på en tjej är manligt och oerhört osexigt. Men jag kan inte hjälpa det. Jag äälskar en vältränad mage!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback