I cant stop

Publicerad 2012-04-05 Tid 08:51:46
Godmorgon! Sitter här och lyssnar på watch the throne (Kanye och Jay z). Jag gillade inte albumet alls i början men nu e det något jag typ lyssnar sönder :P Koncerten kommer bli tung!! Längtar som fan! :D





Det sägs att antingen e man en sån spm lyssnar på texten eller så lyssnar man på musiken. Hur fungerar ni? Jag lyssnar nog på båda beroende på vad de e för typ av musik.



Anyway, idag ska vi till Lotta och hennes små killar :) Leon e nog en utav de sötaste ungarna jag vet! (förutom min egna då, såklart! :) ) Trots hans små utbrott ;) Så himla charmig och söt bebis!
Så det kommer utan tvekan bli en mysig dag med dom. Ska ta oss en sväng runt spikön och njuta av solen. Nu börjar jag fundera på helgens planer....vad händer på fredag?? Nu har jag glömt nått igen! Blir så trött på mig själv asså. Lördag e de ju påskmiddag som vanligt. Den har ju alltid varit med hela släkten åkesson/Abrahamsson här i edet men detta året blir det en dag i salstad istället. :) Vi är snart en stor familj vi också! :D


På söndag blire mys med C&M och på måndag ska jag till Flo och göra ett besök hos Elin! Wihoo! Äntligen :D
Sen e vi inne i dom vanliga veckorna igen. Känns som att dagarna verkligen flyger förbi och man hinner inte med!
Så precis som jag sa igår (skriver det för att påminna mig själv) får man ta vara på dagen! Spendera tid med dom du tycker om och vill ha i ditt liv. Vänd ryggen till onödiga saker som snor din energi och fokusera på det bästa. ♥
Ta vara på det ni har.

Never ignore someone who cares for you because someday you'll realize you've lost a diamond while you were busy collecting stones.




Alexandra

Så rätt!!

2012-04-05   09:29:50   Website: http://alexandramortensen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback