Husdrömmar

Publicerad 2012-04-10 Tid 14:52:19

I slutet på maj kör renoveringen igång. Huset ska bli vitt med vita knutar. Ville ha grått ifrån början men de e så mycket jobb ;)
Spröjsade fönster och dörrar. Altanen ska byggas om taket ska bli svart. Allt sker inte på en gång men när de e klart kommer det att vara så. Det som blir senare är altanen. Först e det tak, övervåning och hallgolv :)

Det kommer att vara något liknande detta sen när det e klart. Hur allt blir ändras ju med tiden. Men just nu ser planen ut såhär! Vi ska göra en takkupa och asså inte bygga övervåning på "köks verandan" eller vad man säger. Inte nu iaf. Fint e de ju men de kanske kan bli en balkong där ist? Jag längtar tills jag kan titta på huset och känna att jag äääääälskar hur mitt (vårat) alldeles egna hus ser ut ;)



Camilla - Mamma till Naemi

Ert hus kommer bli så fint!!! =)

2012-04-10   20:15:17   Website: http://millamirakel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback