Gooodmorgon!

Publicerad 2012-04-04 Tid 08:36:20

Känns som en bra dag idag :) de e så skönt bär man hinner fokusera på saker som får en att må bra!
Att se framsteg i mig själv och känna mig mer motiverad än någonsin att komma dit jag vill, e så gött!!

Igår fick jag frågan av en bekant om jag kunde göra ett matschema och träningsschema för viktuppgåbg. Så kul!! Jag e hu inte utbildad ännu men det ska bli jäklig kul att få börja smått med sånt här :)
Hade ju varit kul om jag kunde va me på gymmet och peppa honom också men hur ska jag hinna det när jag inte hinner med mitt egna?
Det får bli så helt enkelt :)

Idag e det onsdag och det känns som att jag glömt något? Riktigt störande. Den känslan brukat vara rätt men jag kommer alltid på det för sent.

Men det gör inget! Dagens känns bra och då kommer den bli det också! Vi får inte glömma att fånga dagen. Såååå många som säger dom orden så ofta men man tar dom inte på allvar.
Nu ska jag ta det på allvar och vänder ryggen till bitterhet. ;)

Godmorgon sunshines! Hoppas ni får en underbar dag!



Emelie

Det gör du helt rätt i ;) jag har också gjort det för längesen ;) Det är bara du själv och dina närmaste som får sota för det du känner för andra dumma människor som ändå inte förstår bättre. Har släppt allt vad bitterhet och ångest heter och lever mitt liv med mina älskade och vi kör vårt race. En varm kram till er :)

2012-04-04   10:49:19   Website: http://ememat.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback