Gokväll!

Publicerad 2012-04-08 Tid 20:28:45

Heej! Sorry för dåligt uppande! det blir ju så ibland! ;P

Det har varit en riktigt bra påskhelg! Trots att det inte varit bikini väder ;) men det kommer!
Idag har vi grillat och rökt vattenpipa. Så gött! Sen knökade alla i sig massa glass också. Sånt kan inte jag äta :( mår bara illa!
Men, kvällen e här och jag ska unna mig lite lättsaltade potatis chips, yam! Bigbrother söndagsfinal i min ensamhet medans gubben spelar match. Jag gillar det ;) då får jag se vad jag vill på tv! :P

I morgon e det måndag och gymmet rooooopaaaaar!! Det kliar i kroppen på mig! Så i morgon får jag somorgon och en sväng till gymmet. På kvällen ska jag äntligen till Elin för lite mera svart bläck på min hud. Lööövli.
Har ändrat mig ang nyckelbenet dock. Så om den blir gjord i morgon vet jag ite eftersom Elin inte har en skiss till min ändring. Vi får se :)

Hoppas ni haft en fin påsk iaf för det har vi. Har utan tvekan den bästa familj/släkt! Skrattar så man får ont i magen ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback