Godnatt

Publicerad 2012-04-16 Tid 21:49:46

Fina inlägg, godmorgon och Godnatt :P Jaja.

Det blir en tidig kväll för mig idag! Sov en stund på dagen men det hjälpte inte mycket. Steeensov! Hörde att jag fick sms och min hjärna ville läsa det men kroppen lyssnade inte. Jag var var förlamad så slut som jag var! Så för att vara en glad och pigg mamma i morgon kryper jag till kojs nu. Gött!!! Älskade, älskade säng ;)

Men jag hade iaf disciplin nog till att ta mig till gymmet trotts trötthet. Kommer dit och upptäcker att det e sjukt mycket folk!! Så jäkla tråkigt :P
Jag fick inte tränat det jag ville för det var för knökat med folk i det rummet. Jaja better luck tomorrow!

Nä, nu ska jag sova. Mer intressant än detta bli det inte ;P
Godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback