Godmorgon

Publicerad 2012-04-10 Tid 10:31:05

Godmorgon! Har varit vaken sen halv åtta dock ( tack lillprinsen! ). Idag e de så där vackert och fint ute! Hrm... ?
Grått och rått e de faktiskt men man får se de positivt! Mysväder? ;)

Tänk sen när man börjar jobba och MÅSTE ge sig ut i detta vädret! Brrr!! Nä idag blir det en inne dag med Sofia och Kevin :) det var länge sen Lexus och Kevin sågs nu så det kommer nog bli kul!

Jag vet inte vad som hänt med mig. Från att ständigt gå och känna oro och ångest över ingenting har jag gått till att bara känna inre frid och lycka! Vet ni hur GÖTT det är??
Jag har inte vetat vad det grundat sig i alls och det har väl gjort att jag fått ännu mer ångest men nu har det verkligen släppt! Eller har jag bara några bra dagar? Nej jag tror faktiskt ite det.

Jag är mer målmedveten än någonsin. Saker som har stått stilla har börjat röra på sig och jag kan äntligen se ett ljus i slutet på tunneln. Ni förstår inte hur skön den känslan är!
Jag tror min träning gör susen för mitt inre. Det gör den självklart. Det e ju så det funkar men att det skulle ta sån tid innan det visade sig trodde jag inte. Jag har suttit på latsidan alldeles för länge antar jag ;)

Det e otroligt (för att vara mig) trots det gråa vädret känns allt så himla bra. ❤






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback