Godmorgon

Publicerad 2012-04-23 Tid 07:43:29

Idag vaknade vi tidigt. Tror Lexus vaknade av papsens väckarklocka halv sex. Uhhh tröttttttt!! :)
Men det är en bra morgon ändå. Jag har inte dåligt morgon humör så lite trötthet gör mig inte bitter. :)
Lexus har precis fått sin gröt och ligger nu och myser i sin säng med riktigt trötta ögon. När han somnat ska jag fixa frukost och dricka mitt underbara morgon kaffe. Kaffe på morgonen är minst sagt underbart!;)

Lilleman roade sig med att knö ner sig i allt han fick plats i tidigare. Haha ink saker han inte fick plats i! Han knökade ner fötterna i en liten bytta och satte sig på huk. Och där satt han. Haha! Sen hittade jag honom även i leksakslådan jättenöjd :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback