Godmorgon :)

Publicerad 2012-04-16 Tid 07:09:27

Godmorgon vänner :)
Sitter här och njuter av morgonen trots att jag var dödstrött i morse när lex väckte mig 05.30. Ah de e lagom att vakna vid den tiden ;P

Sitter och kollar på the voice medans turbo lex får loss här bland alla leksaker och kuddar. Hörde en skön låt med Nelly furtado precis, länge sedan man hörde nått ifrån henne.

Jag har en konstig känsla i magen. Jag känner mig lycklig och harmonisk trots att jag vaknade och hade ångest över att det snart e dags att ge sig in på stress donken igen. Ska bli kul samtidigt som jag vet att det inte e hälsosamt för mig. Och så kom jag ju på att set blir massa meck med att skola in lex och köra honom dit och hämta. Rörigt minst sagt!
Vi kom iaf fram till att vi får skaffa en till bilbarnstol som vi kan ha i Andreas firma bil. Någon som vet en bra och inte allt för dyr? Behöver ju liksom inte vara någon märkvärdig när det bara handlar om några kilometer.

Längre fram någon gång ska vi väl ha två bilar. Iaf en liten skrutt bil när man måste ha varsin.
Men det tar vi då :)
Dagisplatsen e spikad iaf. Den 14 augusti ska Lexus börja skolas in med sin pappa. Skönt tycker jag för jag vet inte om jag skulle palla att lämna min ledsna skrutt hehe :)

Nä nu verkar det som att lilla prinsen börjar bli trött igen. Gröt dags med andra ord ;)


Godmorgon!



Emelie

gosungen :) härligt att det inte bara är mina barn som är pigga ;)

2012-04-16   16:30:39   Website: http://ememat.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback