Godmorgon ❤

Publicerad 2012-04-11 Tid 08:16:16

Idag vaknar vi halv sex redan, jag är inte alls speciellt pigg ;) första gången skulle vi tydligen upp vid fyra. Snälla Lexus va e detta för idéer?
Inte nog med det fick jag gå upp i natt och låsa upp dörren för min arbetsnarkoman ;P

Men han iaf sovmorgon och vi har myst hela familjen här idag. Inte ofta det händer mitt i veckan men det tackar man ju inte nej till. Lexus har varit så himla pappig så han om någon har varit glad denna morgonen :)

Han hat börjat med ett nytt move nu Lexus. Han går loss och typ... Steppar? Lite flashdance över det hela haha. Ska se om jag kan lägga upp filmen här senare när Andreas kommt hem. För det var han som filmade :)

Nu sitter jag här, Andreas har åkt på kurs och Lexus har precis somnat om. Jag sitter under min filt med mitt kaffe framför the voice. Gött att dom e tillbaka nu! Höll på att få krupp när dom helt
Plötsligt var borta! Fanns verkligen inget annat att kolla på så de e gött att dom e tillbaka :)

Idag blir det fika hos Alex och sen, om svärmor e ledig ska jag OCH Andreas till gymmet!! ;D hade vart kul om jag kunde få väckt hans motivation till detta också. Får kolla upp va den sär jävla stången i smithen väger också för jag kan knappt gå idag sån träningsvärk som jag har haha!
Men jag älskar det! Inte så göttt när Lexus ska bitas i mina ömma låt bara ;)

Nä nu har jag slut på info! Ska få ordning på mig själv. Frulle o så där. Sen senare har jag ju lovat lite bilder så då får det ju bli det också.

Ha de gött så länge! :)


Va tycker ni förresten, e detta för mycket? Tänk några få procent fett extra ;) i like!! Syrran påpekade ofta min "muskel rumpa" förr haha. Nu e den ett minne blott! Har aldrig varit som denna iof! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback