Gäsp...

Publicerad 2012-04-26 Tid 16:25:14

Hemkommen efter en sväng i thn med finaste Lotta och Leon. Mysunge!!
Nu e jag så trött att jag nästan avlider och har inte börjat med maten ännu. Då ringer Andreas och säger att han kanske måste jobba över. Suck!!
Det är nämligen inte lätt att laga med med Lexus. Han river ut ALLT bara för att jävlas. Ja för att jävlas. Han vill nämligen ALLTID vara i famnen när man grejar i köket. Och jag kan inte ha honom. Han kan ju bränna sig!
Han nåt upp till spisen och vill mer än gärna pilla på allt där. Här om dagen sköljde jag ur en kastrull, tog kanske 5 sekunder och på den tiden hade lex hunnit hälla ut ströbröd över hela golvet. Han protesterar när han inte får som han vill :P

Jaja. Det får bli en sen middag och inget gym. Då blir det plugg istället. :)

I morgon är älskling ledig! GÖÖÖTT! Storhandlaaaa! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback