Drar en djup suck.

Publicerad 2012-04-11 Tid 09:35:47

Varför ska det vara så jäkla svårt att få tag i skolassistenten för?!
Hon e verkligen aldrig där när jag ringer så jag spelar in meddelande men ringer hon upp? Nej!
Vad gör man?? Jag skulle liksom behöva veta om vi kan spika den där jävla dagisplatsen någon gång!
Jag måste ringa min chef och snacka jobb men måste ju ha koll på dagis först. Kass!!

Ska bli skönt att börja jobba. På ett sätt. Jag fattar inte hur folk kan leva på 5 lax i månaden och vara nöjd med det! det r väl acceptabelt så länge man e mamma ledig men sen, nej i min värld går det inte!
Ska man sitta hemma, inte kunna unna sig fräscha kläder, en frisör tid eller lite äventyr? Ok det gåår så klart att få till men man har ju ett hem att greja med också. Näää... Jag vill bara ha en bekväm lön. Där man känner att man slipper snåla och trixa. Behöver absolut inte bli miljonär! Ge mig en tjuga i månaden så e jag nöjd! ;)
Ok så mycket behöver det inte ens vara. Haha men 17? Ja de hade sugit gott och väl för att jag ska vara nöjd ;)


Pengar hit o pengar dit! Så oviktigt egentligen men det underlättar ju. Man tänker ju i sånna banor när man har projekt på gång.
Ska bli såååå gött att bli av med äckliga plastmattan i hallen. :)
Så fult med plastmattan så jag tror jag avlider. Ok... Nu överdriver jag. Men jag gillar den inte för fem öre.

Så... Kan min telefon ringa någon gång?? Hur upptagen kan man vara? ;)

Hepp.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback