BUS tips!

Publicerad 2012-04-07 Tid 10:29:17

Nu kom ju vintern tillbaka och lika vintrig kände jag mig när jag såg mig i spegeln.
Så det fick bli lite BUS idag :)
Jag tror inte jag e ensam om att vilja ha en fräsch solkysst hy så jag tänkte tipsa om mina favoriter!

Till ansiktet använder jag I.D bare escentuals Faux tan. Den e grym!! Den e riktigt färgad så du ser direkt resultat när du smörjer in dig! Svårt att överdosera tycker jag :)
Jag e lite gul i min hudton så jag vet inte hur den blir på bleka oliv eller rosa tonade ansikten. Men om man inte tar sjukt mycket så borde den funka kanon på alla!
Den kostar mellan 4-500 kr på kicks. Dyrt kanske men värt det för den håller länge!

Till kroppen kör jag dove ;) luktar så jäkla gott och skimmrar fint! Den e vit så e ju inte lika lätt att hålla koll om man får det ojämnt. Mitt tips e att smörja, smörja, smörja tills den e helt intorkad över allt! Missa inte armhålor ;)

Sen vet jag att många har problem med händerna ;) ID sätter sig ordentligt!! Så efter du smörjt in dig tvätta handflator, naglar och fingrar ordentligt!
Försök att inte tvätta för mycket på översidan av handen. Det ser Jimmie Wierd ut med kritvita händer till en brun kropp? ;)

När du torkar av händerna torkar du över översidan så du inte har kvar så mycket bus men ändå lite. "sudda" med handduken på handens översida och handleden både över och under. Smörja in händerna med handkräm och dra det ut på handlederna. Nu bör du inte få några skumma linjer och kanter ;)

I ansiktet smörjer du bara ner till hakan och drar ner resterna på halsen. Sedan möter du med doves rester så det inte blir någon kant där heller ;) eller så kör du id över axlar, nacke bröst också.

Lite tips för andra BUS nördar som mig ;)



https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2865630/images/2012/pic_197288165.jpg" class="image">




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback