Beautiful morning ❤

Publicerad 2012-04-26 Tid 08:11:54

Idag vaknar vi redan klockan fyra. Innan vi gick och la oss igår vaknade min lilla prins och var helt förtvivlad. Jag tog upp honom och la mig med honom i sängen så gosade han in sig i min famn och somnade.
Jag fick absolut inte lämna honom för så blev han jätteledsen. Min lilla gos ❤
Vi somnade dock om efter fyra och vaknade halv sju. Rätt skönt men Lexus e minst lika olycklig idag.
Men fick jag svar på vad det var. Fler tänder på g :) så nu kan man slappna av för detta går ju snart över.

I natt kom även Lexus kusin till världen!! Helt underbar och galet söt liten kille! Läängtar tills vi får träffa honom ❤

Ja detta är minst sagt en bra morgon! Dock måste jag städa i turbofart eftersom vi ska få lite besök idag.
Hoppas ni andra har en lila fin morgon som vi :)








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback