A new day

Publicerad 2012-04-18 Tid 09:16:36

Och jag e lika trött som vanligt. Jag borde sova lite nu när Lexus sover så jag kan vara mitt bästa jag men jag har alltid massa måsten i huvudet. Kan inte riktigt slappna av. Det hjälpte ju inte att jag fick för mig att dricka kaffe när jag pluggade igår! Jag kan inte sova om jag dricker kaffe för sent. Smart.

Jag kunde dricka hur mycket kaffe som helst förr. Utan att få sömn problem.
Jag antar att stressen hjälper till lite där kanske. Detta med stress e så jäkla lurigt!!
Jag kan få för mig att allt e bra igen, att stressen inte förstör mig men så fort jag pressar mig själv kommer det. Jag blir sjukt förbannad för ingenting och känner att jag i stort sett måste slå ut min ilska. De e tur att jag får träna ut mina aggressioner ;p

Så därför skrämmer det mig lite att jag ger mig in i stress världen igen. Vi får helt enkelt se. Det kanske får ordning på mig?

I vilket fall som helst måste jag sova mer. Jag har blivit gammal ;D
Nej men förr klarade man sig på sjukt lite sömn men nu blev jag en helt annan människa om jag sover för lite. 8 timmar är ett måste!

Vilka problem ;P

Jag har iaf haft några chilldagar. Utan planer alls och det är hälsosamt för mig men shit vad rastlös man blir! Men jag måste lära mig att ta vara på det. Jag måste lära mig att ta det lugnt.

Hmja.. Hoppas ni får en fin dag iaf! Pössåkram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback