Suuuck.

Publicerad 2011-10-30 Tid 13:05:28
Gnälligt. Bara så ni vet! :P Körde ihop sig med bil i morgon IGEN. Så jävla irriterande att jaga bil och det tar emot att hyra bil också. Fast det lär vi ju göra om det inte löser sig på nått annat sätt. Vi SKA iaf iväg. Det ska bli roligt med en roadtrip och en natt borta med tjejerna. Får hoppas att jag kan köra manuellt bara nu när jag kört automat så jävla länge :P Egentligen ligger jag i soffan för att sova en stund och varva ner. Snacka om psykbryt! Samma sak igår vid denna tiden så flippar jag och jag vill bara sparka, slå och skrika allt vad jag har på en gång men jag vet inte riktigt vart det kommer ifrån? Så får jag ont i hjärtat som slår stenhårt och jag får sätta mig ner för att ta massa djupa andetag. Vad händer??

Men jag varvar inte ner. Skulle behöva göra mig iordning o så för att komma igång och det stressar mig. Det enda jag ska göra idag e o se till att vi har bil tills i morgon, få hit tjejerna och lämna Lexus hos farmor och farfar ikväll. Usch. Gillar inte när han sover borta men så slut som jag varit det senaste e de nog bäst att jag kan få sova lite längre i morgon och slippa stressa för att orka köra till malmö och sen ha humöret på topp hela kvällen. Lika bra o göra det enkelt för en när man kan. Andreas sticker ju allid iväg i sista minuten på morgonen så det blir väl lite väl tight för honom att lämna.
Nä slut tjötat. Borde iaf försöka sova en stund innan L vaknar.
Hörs senare :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback