Phuu..

Publicerad 2011-10-26 Tid 13:45:37
Efter att L väckt sig själv (av att han skrek i sömnen) efter en halvtimmas sömn vr det omöjligt att fortsätta sova tydligen. Jag som brukar hinna med att duscha, äta frukost och kolla på greys under denna stunden hade inte fått gjort ett piss! Men jag fick käkat frukost när Lex t lunch och så fick han bada medans jag duschade :) Löste sig ju bra ändå!
Han e heltokig när han badar. Skvätter och vill upp o hoppa hela tiden :)
Nu har han somnat igen så jag fick fräscha till mig snabbt som *** eftersom man inte har en aning om när han tänker vakna igen. Hans sömnrutiner e inte alls som vanligt och han sover allt mindre dagtid så man får passa på om man vill se fräsch ut.

Fick ett sånt fint örhänge av Madde när jag fyllde 25. Ett typiskt "bella-smycke" tyckte hon. Fjäder såklart ;D Älskar det! Så det har jag i idag även om vi bara ska en sväng till överby så får man energi av at göra sig lite fin. Speciellt att denna gråa sörja vi befinner oss i idag. Det känns verkligen mörkt ute och klickan e inte ens två!

Fläckig jag ser ut men jag står framför en kristallkrona :P

 

 


 

Tess och jag tog ett snack igår. Kom fram till att jag nästan har gått o blivit lite paranoid! Ska bli ändring på det nu. Varför har jag börjat bry mig om vad folk säger och tycker? Folk som tycker saker heeela tiden mår ju ändå inge bra eftersom dom granskar en ifrån tårna och upp. Lägga energin på annat kanske? Det kommer jag iaf göra, precis som jag alltid gjorde förr. Vad hände liksom?  Jag är jag och jag är ingen annan och vill inte vara någon annan heller. Folk har fått säga vad dom vill om mig i evigheter och det enda jag brytt mig om är vad personer som betyder nått för mig tycker och tänker. Alla andra kan ju kika lite på mitt långfinger. Nu tar jag ett djupt andetag och rensar ut det onda och andas in det goda ;)





Bella

haha klickan? orka.

2011-10-26   22:17:05   Website: http://gabriellalexus.blogg.se/


Jelena

gör du rätt i! folk kommer alltid att tycka och tänka något om en. hur perfekt man än är hittar dem något. hemskt!

2011-10-27   17:30:44


Camilla - Mamma till Naemi

Snygging!

2011-10-28   09:38:48   Website: http://millamirakel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback