Natti

Publicerad 2011-10-28 Tid 23:25:25

Förstår ju inte varför jag ska envisas med att vara vaken o syssla med massa onödigt när jag e så jäkla trött! Jag borde ha somnat bredvid lex förut ist. Mysigt :) varit på överby med Camilla idag och hon lyckades få mig till att medverka i nån reklamfilm. Suck haha varför?? Får ångest bara jag tänker på det! Nån som vill ta min plats? :D skit grej egentligen men inget för mig känner jag ändå. Äh, får la hitta på nån ursäkt när som ringer lr nått.


Inatt e de bara jag o min son. Papsen nördar så då får jag heeela sängen för mig själv ;) Godnatt, bjude på en morgonmys bild på killen i mitt liv (delad plats med A).



Camilla

2011-10-29   13:04:04   Website: http://millamirakel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback