Goooodmornin´!

Publicerad 2011-10-26 Tid 09:41:50
Härlig morgon? ;) Segt att gå upp idag faktiskt men när man väl kommit upp var de bara att dra fram dammsugaren som nu inte längre repar golvet, wiiho ! ;D Tänk att man kan vara så lycklig över att få dammsuga? Slippa låna eller gå omkring med den lilla som ändå inte suger upp all skit. Gött som attans ;)

Hur ser dagen ut idag? Jag vill åka in till thn så vi kan handla mat och lite inredning tänkte jag. Och äta donken :P Också lite konstigt att jag e sugen på donken efter alla år där men ibland får man återfall hehe.
Vi får väl se om resten av familjen e på. ;) Ibland önskar jag att dagarna var längre så man kunde hinna me lite mer! Ska föresten sälja våran sänggavel + nattduksborden, nån som e sugen? Inge fel på dom bara att dom inte passar in med resten av möblerna och stilen. Vi ska ju flytta upp sovrummet til övervåningen sen när de e klart och där uppe e de snetak vilket gör att alla sänggavlar inte funkar. Så jag har löst det snyggt men måste ju bli av med den gamla först :) Så hojta om nån behöver en.

Inte våran säng på bilden men sänggaveln e likadan!

1000 kr för sänggaveln och två sängbord i samma färg ifrån ikea, malm.

 

Nu gråter Lexus i sömnen också. Min lilla fis :/






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback