Godmorgon!

Publicerad 2011-10-21 Tid 08:08:15

Vaknade fyra i natt av att Lexus var gör pigg!! Varför? Förkyld som man e så e det inte direkt lätt o somna om o det var nog det som var Lexus problem också. Lite näsdroppar och vatten somnade han om. Men snacka om att ja e trött nu! Gäsp!

Lexus klättrar runt här som en tok nu. Jag kam inte lämna honom vid leksakerna och sen gör välling för så står han där vid bordet med tv dosan. Han förstår ju inte att även om man fått tag i det man ville ha så måste man fortfarande hålla sig :P vet inte hur många gånger han dunkat i huvudet i golvet. Tur att vi har en sån go och tjock matta så han landar mjukt ;)

Idag är det fredag och vi ska göra i ordning i lokalen inför i morgon men först blir det en sväng till thn för Lexus i mig.

Såhär ser min utsikt ut just nu. Jag har nått för dimma, tycker de e så fint på nått sätt. Trots vägbygge o skit ;) nu ska jag byta blöja på bajsmaskinen. Ha en fin dag!:)


 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback