Gääsp

Publicerad 2011-10-24 Tid 09:29:50
idag funkar jag inte riktigt som jag ska. Helst slut! Och just nu ser de ju inte ut som att jag blir friskare direkt. Helgen har iaf varit riktig bra :) Lördagen blev lyckad och både jag och Lexus fick så mycket fina saker! Alla var goa och glada men det var synd att alla mina närmaste inte kunde vara med på kvällen. Men jag förstår ju varför det inte gick. Dagen igår var ju oerhört fin. Jag var inge bakis utan gick upp vid 7, hoppa in i en dusch och tog en promenad med buddah. Alla andra sov och jag e ju van vid att vakna vid den tiden så jag kunde inte riktigt somna om. Efter tolv kom lexus hem igen, såå saknad va han min lilla bebis!! Och på tal om bebis. Jag fick ett telefon samtal av någon igår också där hon sa att hon glömde bort att ge en present i lördags. Jag blev såklart nyfiken och frågade vad det var och då sa hon att dom skulla ha bebis!! Jag fattade först inte va hon sa, blev så chockad. Men vilken lycka! Haha jag blev så jäkla glad! Jag fick massaaa fina presenter i lördags men detta slår allt! Så i maj får Lexus en kusin och jag blir moster för första gången. Så rooligt! :D Vi lär ju inte skaffa en kotte till än på ett tag så då kommer ju våra baby prylar till användning ändå och vi slipper ha dom här liggandes. Om dom vill ha grejerna såklart :) Jaa..denna dagen har jag minst sagt sett fram emot. :) Just nu ska jag väl dricka upp mitt kaffe som kanske kan få mig att komma igång. Jag måste nog sätta mig o kika på baby grejer också! :D Kan inte låta bli :) Kanske bloggar senare, men det tvekar jag på. Ha en superfin måndag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback