Färgen? halåå?

Publicerad 2011-10-29 Tid 22:51:07
Har precis gjort ett försök till att färga håret men frågan e om det blev nått? Jag bruar typ dränka mitt hår i färg och kladda o ha mig och färgen sätter sig ju rätt hårt på huden men nu hag jag inget kladd nånstans. Hårbotten e inte ens färgad. Hmm...Får torka håret o se om de syns.
tror nått har hänt me mitt hår sen grav. Tappat massor o nu verkar det som att färger jag försöker färga inte sätter sig eller rinner ur efter några få tvättar. Skiit oxo. Näää sååå, dassigt is the new black ;D
Haha not. Jaja what to do?

Har varit sjukt slö idag och det blir nog snart en grop här i soffan där jag sitter :P Pizza och godis. Ja en sån lördag har det varit. Ska dricka lite julmust oxo, noterat? Bra.

Nä, har inge kul o säga o inge kul o göra. rastlös? Varit supertrött hela dagen och vid läggdags vaknar man till? Typiskt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback