Duktig bloggare?

Publicerad 2011-10-25 Tid 10:23:28
Varför har man en blogg om man ändå inte uppdaterar den? ;) Ja fråga mig inte. Jag har helt tappat intresset. Iaf att blogga som jag gjorde förr. Sen känner jag nog så att jag börjar bli för gammal för o blogga :P De e nått man gör när man e yngre eller när man kanske är gravid, renoverar eller nått annat stort som händer. Just nu e de ju inget stort på g. Inte än iaf! Renovering blire till våren när de e mer tak-renoverings väder.

Tänkte dock dra in och shoppa massa inredning någon dag snart! Sånt e ju alltid kul o se hur det blir men de e ju inte så att man inreder varje dag ;)Ville egentligen verkligen göra det igår men mina ben orkade knappt bära mig. Fyfaan vad trött i kroppen jag var igår! Egentligen e de inte så jobbigt att vara sjuk. Det är tiden innan man blir sjuk som e seg. Då man bara väntar på att det ska bryta ut någon gång. Jag vill ut och fota! Leka med mitt nya objektiv men jag har ingen ork och de e ju egentligen perfekt väder för det!

Jaja, sluta svära ska jag göra också! Haha! Men jag tycker det låter så jäkla töntigt med dessa ersättnings ord. De e liksom inte samma styrka i dom! Som typ, fybubblan? Hur töntigt låter inte det? Men de e väl så det blir när man ersätter svordommar med "snälla" ord. Men om jag inte förändrar mig snart kommer Lexus första ord vara "helvetes jäävla skit!" haha ;) Hade varit rligare om det var typ "attans bananer!" lr hur?;)

Han somnade ganska nyss så någon promenad än på några timmar blir det inte. Får passa på att duscha och så. Och förhoppningsvis för jag dammsuga senare!!! wiihoo ;D OM delarna har kommit.  Vilket jag verkligen hoppas på!

SKulle vilja åka till vbg o hälsa på Tess? Men bilen har ju börjat protestera igen så vet inte om de e så smart att sätta en bebis i den maskinen.
En annan dag kanske...






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback