Detta med bloggdesign...

Publicerad 2011-10-26 Tid 21:26:32
Jag fattar nada! Blir ju mysko med allt så fort jag sätter lösen på min gamla blogg så nu e den upplåst igen. Dock kommer jag inte skriva nått i den förän den e låst igen men denna ballar ju ur om jag har lösen så aaattteee....
Nu går det att kommentera igen också. Visste inte ens att det inte gick! Men nu ska väl allt vara som vanligt?

Äsch, nu ska jag återgå till greys!





F

Dom hackade min blogg igår och nu är det typ full aktivitet på överflödiga idiot kommentarer haha. Som tur är ändrade han inte mitt lösen så ja har fixat till det nu men läsarna sköt ju i höjden med närmare 4000 dock inga trevliga läsare uppenbarligen...suck.

2011-10-27   08:27:01   Website: http://freddyberry.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback