Choklad till frukost?

Publicerad 2011-10-20 Tid 07:41:23

De e nånting som jag har haft för mig från och till. Trycka i mig choklad innan frukost. Varför? Jag kan bara inte låta bli :P så jäkla trött som jag e idag så får man käka sånt på morgonen så man vaknar till. Tkr inte jag blir speciellt pigg av bara kaffe men hjärnan funkar bara inte om jag inte får mitt morgon kaffe ;)


Vaknade vid 6 idag. Förkyld och dann men jag tänker inte deppa! Jag ska inte bli sjuk nu så e det bara. Och Lexus, som väckte mig var vaken i ca 40 min och somnade sen om efter ett par utbrott. Han blir jättefrustrerad när han inte lyckas ta sig upp på grejer och super lycklig om man håller honom i händerna så han får gå runt lite :) envis och en vilja av stål nu för tiden! ;) nä jag får dricka upp mitt kaffe och se om jag orkar få nått gjort. Hade tänkt mysa till det lite med levande ljus men risken e ju att jag somnar så bäst att låta bli. Hoppas ni har en fin morgon!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback