Best of 2004

Publicerad 2011-10-28 Tid 09:51:31
Godmorgon! Idag gick älsk upp med Lexus så jag skulle få sova lite. Men gjorde jag det nej. Min kropp vill vara vaken from 7 på morronen tydligen. Andreas sätter alltid på mtv när han vaknar och idag var det alla de bästa låtarna ifrån 2004. Snacka om flashbacks! Allt dom spelar e de jag tjatade ut i mina lurar på den tiden. Jag var ungefär som om jag var besatt av musik då. Det släpptes ju så mkt bra musik då, hit efter hit ;) Det var ju hiphop/rap/rnb tiden och det var då (enligt mig) musiken var som bäst. Alltid min mp3 med mig fylld me ny musik :)

 

 



MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns accessoarer för dig och ditt hem.



TÄVLING: Just nu pågår en tävling där vi lottar ut ett fint armband! All information om tävlingen hittar du på hemsidan och på vår Facebooksida: https://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702.



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-10-28   11:42:37   Website: http://missalicia.se


Emely

Håller med!! Det var då musiken var som bäst :D

2011-10-28   12:15:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback